Thursday 11 July 2013

FERWHITE

FERWHITE 1MILLION?LEBIH JIMAT!

Gabungan dari 15 jenis bahan yang SANGAT BERKESAN DAN BERKUALITI dan yang pasti tidak membebankan penjual dan pengguna Apa bahan yang dimasukkan?


KHASIAT FERWHITE DSM RDA vit mix


♥Vit A-Kulit jerawat dan Kulit kering 


♥Vit B-menjaga sistem pengahadaman,serap nutrients,jaga saraf 


♥C-PEMBENTUKAN dan memelihara kolegen 


♥D-membantu menyerap kalsium


♥E-membantu Kulit kelihatan Muda,membantutkan penuaan akibat radikal bebas. ♥K-memelihara sel Dalam Badan Supaya kekal sihat


1- L-glutathione bertindak sebagai anti oksida YG dapat mencerahkan warna Kulit, gluthathionen memang umur Dlm hati manusia cuma bezanya tinggi dan rendah shj juga agen imunisasi dan detoksi.


2- Collagen Membina sel sel baru,menguatkan ikatan sel Kulit,YG membolehkan Kulit jadi tegang,cerah dan cantik.mengelakan Kulit dari kedut dengan pantas. 


3- Hyralonic asid Penting utk sendi,Kulit,mata,gusi,rambut. HA pun Sudah wujud sejak penciptaan ADAM didalam DIRI manusia,semakin tua HA Akan semakin Kurang. FUNGSI HA...melembabkan Kulit,Kulit elastic,pembentukan kolegen,meningkat kolegen,menghilangkan garis halus,metabolisma Badan. 


4- Acaiberry Anti oksidan, slimming, mampu melawan radical bebas, AWET Muda. 5- L carnitine Anti oksidan, membaiki sel Badan 


6- Dextrose andyrou Anti penuaan 


7- Acid folic enzyme Dalam sintesis DNA dan RNA. penting utk pecahan dan sel penyalinan Kulit. 


8- Malic asid Menentang jangkitan Kuman dan bakteria dan mikro organisms Dalam FER'WHITE .


9- Strawberry Anti oksidan, merawat Kulit, menegangkan Kulit dan melembapkan Kulit. 


10- L-taurine Anti oksidan dan membaiki sel sel Badan.


11- Apple stem cell Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel sel Kulit, Kulit menjadi tegang dgn amalan pengambilannya. 


12- Ekstrak manggis Membantu merawat Kulit dan menyembuhkan jerawat,menjadikan Kulit lebih cantik. Dan lain lain lagi.... ingredients FER'WHITE pun dah superb..







Harga: RM139 free postage

No comments:

Post a Comment